ترجمه فارسی به انگلیسی

درباره نکات ترجمه ای از زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس

ترجمه فارسی به انگلیسی

درباره نکات ترجمه ای از زبان فارسی به انگلیسی و بالعکس

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

حوله‌های تن پوش علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه‌های آب گرم نیز کاربرد دارند. این حوله‌ ها علاوه بر اینکه برای هر شخص ضروری هستند، گزینه‌ی ایده‌آلی برای هدیه دادن در موارد خاص مانند جشن عروسی، جهیزیه، سالگرد، تولد، روز ولنتاین و روز مادر هستند.

هر زمان که تصمیم به خرید حوله تن پوش داشتید- به‌خصوص در خریدهای آنلاین- از نمودارهای موجود برای اندازه‌گیری استفاده کنید و به‌خاطر داشته باشید راهنمای اندازه در کشورها و مناطق مختلف، متفاوت است. البته حوله‌ تن پوش باید کمی برای بدن آزاد باشد و اندازه‌ی کمر آن با اندازه‌ی کمر شما تطبیق داشته باشد. سه اندازه‌ی استاندارد برای حوله‌های تن پوش وجود دارد:

  • حوله تن پوش تمام قد: این نوع حوله‌ها معمولا تا مچ پا می‌رسند. اگر در مناطق سرد زندگی می‌کنید یا در زمستان می‌خواهید گرمای دلپذیر بعد از حمام را تجربه کنید این حوله‌ها انتخاب مناسبی هستند.
  • حوله تن پوش تا زانو: این نوع حوله‌ها معمولا دارای وزن کمتری نسبت به حوله‌های تمام قد هستند. زمان مناسب این اندازه برای فصل تابستان است. از این حوله برای استخر و چشمه‌های آب گرم هم استفاده می‌شود.
  • حوله تن پوش بالای زانو (سارافون): این حوله‌ها برای بانوانی که عادت ندارند مدت زیادی را در حمام صرف کنند و یک دوش سریع می‌گیرند مناسب است،‌ زیرا در حمام‌های سریع رطوبت کمتری جذب پوست می‌شود و بدن کمتر به گرمای حمام عادت می‌کند، در نتیجه نیازی به حوله‌های بلند برای خشک کردن نیست.

اندازه‌ی الیاف میکروفیبر ۰٫۰۱ اندازه‌ی موی انسان است و با استفاده از یک فرآیند تکنولوژیکی تولید می‌شوند. حوله‌های میکروفیبر از حوله‌های ابریشمی هم بهتر و سبک‌ترند. از دیگر نکات مثبت حوله تن پوش میکروفیبر می‌توان به جذب بالای آب، وزن بسیار سبک و نرمی و لطافت آن اشاره کرد. تنها نکته‌ی منفی این حوله‌ها قیمت گران آن نسبت به پوشاک روزمره است.

شست‌و شو و مراقبت از حوله تن پوش

حوله‌ها به دلیل رطوبت، گرما، اکسیژن موجود بین الیاف و مواد مغذی حاصل از پوسته‌های بدن شما، محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری‌ها به شمار می‌روند. یک متخصص در زمینه‌ی بیولوژی و پاتولوژی در دانشگاه پزشکی نیویورک اعلام کرد که حداکثر پس از ۳ بار استفاده از حوله باید آن را بشویید.

کلمه حوله در انگلیسی towel گفته می شود.

  • حمید صفایی